Fraňa Mojtu 18 (budova MEDIAHAUS, 1. poschodie), Nitra

Dnes je: 29.03.2025

PREZENČNÁ FORMA: UPRAVENÝ NÁZOV a PROGRAM
Elektronizácia rozhodnutí v samospráve a školstve v roku 2025. Zápisy a prijatie žiakov do ZŠ a MŠ v roku 2025

Začiatok seminára15.04.2025 - 09:00
(Utorok )
Koniec seminára15.04.2025 - 13:30
(Utorok )
Začiatok prezentácie 15.04.2025 - 08:00
(Utorok)
Koniec nahlasovania13.04.2025 - 23:59
(Nedeľa )
Poplatok člen ZO - RVC Nitra 0 € / osoba
Poplatok nečlen42 € / osoba
Voľné miesta 24
Typ seminára
  • veľký PREZENČNÝ seminár

Cieľová skupina

Škola , MŠ

Obsah
  • seminár začína PRESNE o 9:00 h. preto prosíme o dochviľnosť, nakoľko sa seminár súbežne vysiela aj ONLINE

  • minimálny počet účastníkov na uskutočnenie seminára prezenčnou formou je 15 osôb

  • v prípade, že sa nenazbiera dostatočný počet účastníkov, seminár prezenčnou formou bude zrušený z organizačných dôvodov a účastníci z prezenčnej formy budú presunutí na ONLINE formu. Informáciu o prípadnom zrušení a presunutí dostanú účastníci emailom min. 1 deň pred konaním seminára

  • prosíme účastníkov, aby nás v prípade Vašej neúčasti na prezenčnej forme minimálne 1 deň vopred telefonicky / emailom informovali. Odhlásenie zo seminára elektronickou formou je možné len do uzavretia prihlasovania. seminár sa súbežne vysiela aj ONLINE

Otázky na seminár (lektora)
  • otázky je potrebné posielať VOPRED cez FORMULÁR NA OTÁZKY 15.4.2025 kliknite na názov formulára). Formulár cez tento LINK sa uzatvára 2 dni pred konaním seminára; 

  • účastníci seminára prezenčnou formou sa môžu pýtať aj počas samotného výkladu lektora;

  • na záver seminára bude lektor odpovedať na otázky poslané ONLINE.

Pokyny na ZÁZNAM z online seminára

Od nasledujúceho dňa po skončení online seminára bude AUTENTICKÝ ZÁZNAM k dispozícií 7 dní v termíne zobrazenia záznamu, čo je 28 kalendárnych dníUvedených 7 dní Vám začne plynúť až od Vášho prvého spustenia (udelenia súhlasu na stránke). Je na Vás, kedy si záznam spustíte po dobu 28 dní a vytvoríte si tak prístup. Posledným dňom od konania online seminára t.j. 28. dňom o polnoci sa záznam zneprístupní bez ohľadu na to, kedy si vytvoríte prvý prístup.

DÔLEŽITÉ PRE VÁS JE:

  • Rozhodnúť sa na ktorom PC si chcete záznam pozrieť.

  • Záznam si môžete pretočiť / pozastaviť / opakovane spustiť po celú dobu sprístupnenia z rovnakého PC a prehliadača, v ktorom udelíte súhlas so spustením.

  • Záznam nie je možné spustiť na 2 rôznych PC / prehliadačoch.

  • Záznam nie je možné uložiť do PC.

Program

Oficiálna úradná komunikácia v elektronickej podobe, správne vydávanie rozhodnutí v rámci originálnej kompetencie, prenesenej kompetencie:

1. eGovernment v roku 2025:

  • Aktuálny stav a budúce trendy elektronizácie verejnej správy v obciach a školách.

  • Oficiálna elektronická komunikácia úradov s účastníkmi konaní, škôl s rodičmi a inými orgánmi.

  • Legislatívne zmeny a ich dopad na obce a školy.

2. Elektronické rozhodnutia, vrátane rozhodnutí riaditeľa školy:

  • Právne aspekty vydávania elektronických rozhodnutí.

  • Postup pri zápise a prijatí žiakov v elektronickej forme.

  • Zápis žiakov do ZŠ, žiadosti o prijatie detí do MŠ

  • Formálna stránka a štruktúra elektronických rozhodnutí.

  • Používané formáty a technické náležitosti.

3. Praktické postupy:

  • Zriadenie a správa elektronickej schránky obce a školy.

  • Vydanie rozhodnutia.

  • Certifikáty na autorizáciu a podpisovanie.

  • Informačné systémy a ich prepojenie.

  • Udelenie oprávnení zamestnancom.

  • Postup pri zmene riaditeľa školy.

4. Doručovanie a archivácia:

  • Elektronické doručovanie rozhodnutí a listinné rovnopisy.

  • Vyznačenie právoplatnosti a ukladanie dokumentov.

  • Postup v prípade technických problémov.

5. Kontroly a súlad s legislatívou:

  • Súvisiaca legislatíva a povinnosti obcí a škôl.

  • Výsledky kontrol a najčastejšie chyby.

  • Ako sa pripraviť na kontrolu.

6. Praktické ukážky:

  • Praktické ukážky podaní, žiadostí o zápis žiakov.

  • Vytvorenie rozhodnutia ako elektronického úradného dokumentu.

  • Podpisovanie certifikátom, kedy akým.

  • Odosielanie rozhodnutia účastníkom konaní, rodičom a vytváranie listinného rovnopisu

Doplňujúce informácie

Po prihlásení na seminár Vám príde potvrdzujúci email spolu s pozvánkou. Pozvánka slúži ako účtovný doklad.

Materiál posielame 1 deň pred konaním seminára. Po skončení seminára Vám príde podľa pokynov email: Pokyny na spustenie ZÁZNAMU z online seminára.

V cene seminára je zahrnuté: záznam (podľa pokynov), honorár lektora, občerstvenie (voda, káva, čaj), materiál v elektronickej podobe (pokiaľ lektor poskytne) a režijné náklady.

Poplatok vraciame iba v prípade zrušenia seminára. Vyhradzujeme si právo na zmenu termínu, miesta konania resp. zrušenie seminára z organizačných dôvodov.

V zmysle ochrany autorských práv a ochrany osobnosti nie je možné zo seminára realizovať obrazové a zvukové záznamy.

Poplatok za seminár nie je možné uhrádzať v hotovosti.

Účastnícky poplatok za seminár prosíme uhradiť OBRATOM, najneskôr 2 dni pred konaním seminára prevodom na účet ZO - RVC Nitra (IBAN, VS, ŠS nájdete v pozvánke).

Združenie obcí - regionálne vzdelávacie centrum samosprávy v Nitre nie je platiteľom DPH t.j. nie je povinná vystavovať daňový doklad - faktúru. Uvedená pozvánka je dokladom o úhrade účastníckeho poplatku a má platnosť faktúry. Pozvánka spĺňa všetky náležitosti účtovného dokladu podľa § 10 ods. 1 zákona č. 431/2002 Z.z. o účtovníctve v z.n.p..

Miesto konania

budova MEDIAHAUS, Fraňa Mojtu 18, veľká zasadačka na 1. posch., 949 01 Nitra

Prednášajúci

Ing. Erika Kusyová

Pozvánka na seminár

Stiahnuť pozvánku

Záväzná prihláška na PREZENČNÚ formu

Partner:

AVS Logo
Logo Osobnyudaj.sk