Fraňa Mojtu 18 (budova MEDIAHAUS, 1. poschodie), Nitra

Dnes je: 22.02.2025

PREZENČNÁ FORMA:
Rozhodnutia riaditeľa školy. Postupy a procesy pri konaniach, ktoré podliehajú správnemu poriadku. Čo je potrebné zabezpečiť, prípadne skontrolovať pred vydávaním rozhodnutí

Začiatok seminára15.04.2025 - 09:00
(Utorok )
Koniec seminára15.04.2025 - 13:30
(Utorok )
Začiatok prezentácie 15.04.2025 - 08:00
(Utorok)
Koniec nahlasovania13.04.2025 - 23:59
(Nedeľa )
Poplatok člen ZO - RVC Nitra 0 € / osoba
Poplatok nečlen42 € / osoba
Voľné miesta 32
Typ seminára
  • veľký PREZENČNÝ seminár

Cieľová skupina

Škola , MŠ

Obsah
  • seminár začína PRESNE o 9:00 h. preto prosíme o dochviľnosť, nakoľko sa seminár súbežne vysiela aj ONLINE

  • minimálny počet účastníkov na uskutočnenie seminára prezenčnou formou je 15 osôb

  • v prípade, že sa nenazbiera dostatočný počet účastníkov, seminár prezenčnou formou bude zrušený z organizačných dôvodov a účastníci z prezenčnej formy budú presunutí na ONLINE formu. Informáciu o prípadnom zrušení a presunutí dostanú účastníci emailom min. 1 deň pred konaním seminára

  • prosíme účastníkov, aby nás v prípade Vašej neúčasti na prezenčnej forme minimálne 1 deň vopred telefonicky / emailom informovali. Odhlásenie zo seminára elektronickou formou je možné len do uzavretia prihlasovania. seminár sa súbežne vysiela aj ONLINE

Otázky na seminár (lektora)
  • otázky je potrebné posielať VOPRED cez FORMULÁR NA OTÁZKY 15.4.2025 kliknite na názov formulára). Formulár cez tento LINK sa uzatvára 2 dni pred konaním seminára; 

  • účastníci seminára prezenčnou formou sa môžu pýtať aj počas samotného výkladu lektora;

  • na záver seminára bude lektor odpovedať na otázky poslané ONLINE.

Pokyny na ZÁZNAM z online seminára

Od nasledujúceho dňa po skončení online seminára bude AUTENTICKÝ ZÁZNAM k dispozícií 7 dní v termíne zobrazenia záznamu, čo je 28 kalendárnych dníUvedených 7 dní Vám začne plynúť až od Vášho prvého spustenia (udelenia súhlasu na stránke). Je na Vás, kedy si záznam spustíte po dobu 28 dní a vytvoríte si tak prístup. Posledným dňom od konania online seminára t.j. 28. dňom o polnoci sa záznam zneprístupní bez ohľadu na to, kedy si vytvoríte prvý prístup.

DÔLEŽITÉ PRE VÁS JE:

  • Rozhodnúť sa na ktorom PC si chcete záznam pozrieť.

  • Záznam si môžete pretočiť / pozastaviť / opakovane spustiť po celú dobu sprístupnenia z rovnakého PC a prehliadača, v ktorom udelíte súhlas so spustením.

  • Záznam nie je možné spustiť na 2 rôznych PC / prehliadačoch.

  • Záznam nie je možné uložiť do PC.

Program
  1. prehľad povinností školy všeobecne a špeciálne riaditeľa 

  2. schránka školy - ako skontrolovať platnosť 

  3. schránky rodičov - súčasný stav a proces, ktorý musí škola spraviť  

  4. certifikáty na podpisovanie a všetky ostatné, ktoré škola a jej zamestnanci potrebujú

  5. informačný systém, prečo ich je niekoľko, čo je povinné zo zákona, čo môže škola mať  

  6. kybernetická bezpečnosť 

Vlastné konanie od podania prihlášky alebo žiadosti o prijatie pod doručenie rozhodnutia: 

  1. prijímanie žiadostí zákonných zástupcov 

  2. spracovanie údajov 

  3. vydávanie rozhodnutia, jeho štruktúra, podpisovanie rozhodnutia 

  4. správny formát textového obsahu 

  5. odosielanie a doručovanie rozhodnutia, tvorba listinného rovnopisu 

  6. autoremedúra 

Osobné spisy žiakov a ukladanie dokumentov do nich:

  1. Registratúra a agendové informačné systémy školy 

  2. Spisy, elektronické, listinné, kombinované, ich tvorba, postúpenie inému orgánu

Doplňujúce informácie

Po prihlásení na seminár Vám príde potvrdzujúci email spolu s pozvánkou. Pozvánka slúži ako účtovný doklad.

Materiál posielame 1 deň pred konaním seminára. Po skončení seminára Vám príde podľa pokynov email: Pokyny na spustenie ZÁZNAMU z online seminára.

V cene seminára je zahrnuté: záznam (podľa pokynov), honorár lektora, občerstvenie (voda, káva, čaj), materiál v elektronickej podobe (pokiaľ lektor poskytne) a režijné náklady.

Poplatok vraciame iba v prípade zrušenia seminára. Vyhradzujeme si právo na zmenu termínu, miesta konania resp. zrušenie seminára z organizačných dôvodov.

V zmysle ochrany autorských práv a ochrany osobnosti nie je možné zo seminára realizovať obrazové a zvukové záznamy.

Poplatok za seminár nie je možné uhrádzať v hotovosti.

Účastnícky poplatok za seminár prosíme uhradiť OBRATOM, najneskôr 2 dni pred konaním seminára prevodom na účet ZO - RVC Nitra (IBAN, VS, ŠS nájdete v pozvánke).

Združenie obcí - regionálne vzdelávacie centrum samosprávy v Nitre nie je platiteľom DPH t.j. nie je povinná vystavovať daňový doklad - faktúru. Uvedená pozvánka je dokladom o úhrade účastníckeho poplatku a má platnosť faktúry. Pozvánka spĺňa všetky náležitosti účtovného dokladu podľa § 10 ods. 1 zákona č. 431/2002 Z.z. o účtovníctve v z.n.p..

Miesto konania

budova MEDIAHAUS, Fraňa Mojtu 18, veľká zasadačka na 1. posch., 949 01 Nitra

Prednášajúci

Ing. Erika Kusyová

Partner:

AVS Logo
Logo Osobnyudaj.sk