Škola , MŠ
seminár začína PRESNE o 9:00 h. preto prosíme o dochviľnosť, nakoľko sa seminár súbežne vysiela aj ONLINE
minimálny počet účastníkov na uskutočnenie seminára prezenčnou formou je 15 osôb
v prípade, že sa nenazbiera dostatočný počet účastníkov, seminár prezenčnou formou bude zrušený z organizačných dôvodov a účastníci z prezenčnej formy budú presunutí na ONLINE formu. Informáciu o prípadnom zrušení a presunutí dostanú účastníci emailom min. 1 deň pred konaním seminára
prosíme účastníkov, aby nás v prípade Vašej neúčasti na prezenčnej forme minimálne 1 deň vopred telefonicky / emailom informovali. Odhlásenie zo seminára elektronickou formou je možné len do uzavretia prihlasovania. seminár sa súbežne vysiela aj ONLINE
otázky je potrebné posielať VOPRED cez FORMULÁR NA OTÁZKY 15.4.2025 kliknite na názov formulára). Formulár cez tento LINK sa uzatvára 2 dni pred konaním seminára;
účastníci seminára prezenčnou formou sa môžu pýtať aj počas samotného výkladu lektora;
na záver seminára bude lektor odpovedať na otázky poslané ONLINE.
Od nasledujúceho dňa po skončení online seminára bude AUTENTICKÝ ZÁZNAM k dispozícií 7 dní v termíne zobrazenia záznamu, čo je 28 kalendárnych dní. Uvedených 7 dní Vám začne plynúť až od Vášho prvého spustenia (udelenia súhlasu na stránke). Je na Vás, kedy si záznam spustíte po dobu 28 dní a vytvoríte si tak prístup. Posledným dňom od konania online seminára t.j. 28. dňom o polnoci sa záznam zneprístupní bez ohľadu na to, kedy si vytvoríte prvý prístup.
DÔLEŽITÉ PRE VÁS JE:
Rozhodnúť sa na ktorom PC si chcete záznam pozrieť.
Záznam si môžete pretočiť / pozastaviť / opakovane spustiť po celú dobu sprístupnenia z rovnakého PC a prehliadača, v ktorom udelíte súhlas so spustením.
Záznam nie je možné spustiť na 2 rôznych PC / prehliadačoch.
Záznam nie je možné uložiť do PC.
Oficiálna úradná komunikácia v elektronickej podobe, správne vydávanie rozhodnutí v rámci originálnej kompetencie, prenesenej kompetencie:
1. eGovernment v roku 2025:
Aktuálny stav a budúce trendy elektronizácie verejnej správy v obciach a školách.
Oficiálna elektronická komunikácia úradov s účastníkmi konaní, škôl s rodičmi a inými orgánmi.
Legislatívne zmeny a ich dopad na obce a školy.
2. Elektronické rozhodnutia, vrátane rozhodnutí riaditeľa školy:
Právne aspekty vydávania elektronických rozhodnutí.
Postup pri zápise a prijatí žiakov v elektronickej forme.
Zápis žiakov do ZŠ, žiadosti o prijatie detí do MŠ
Formálna stránka a štruktúra elektronických rozhodnutí.
Používané formáty a technické náležitosti.
3. Praktické postupy:
Zriadenie a správa elektronickej schránky obce a školy.
Vydanie rozhodnutia.
Certifikáty na autorizáciu a podpisovanie.
Informačné systémy a ich prepojenie.
Udelenie oprávnení zamestnancom.
Postup pri zmene riaditeľa školy.
4. Doručovanie a archivácia:
Elektronické doručovanie rozhodnutí a listinné rovnopisy.
Vyznačenie právoplatnosti a ukladanie dokumentov.
Postup v prípade technických problémov.
5. Kontroly a súlad s legislatívou:
Súvisiaca legislatíva a povinnosti obcí a škôl.
Výsledky kontrol a najčastejšie chyby.
Ako sa pripraviť na kontrolu.
6. Praktické ukážky:
Praktické ukážky podaní, žiadostí o zápis žiakov.
Vytvorenie rozhodnutia ako elektronického úradného dokumentu.
Podpisovanie certifikátom, kedy akým.
Odosielanie rozhodnutia účastníkom konaní, rodičom a vytváranie listinného rovnopisu
Po prihlásení na seminár Vám príde potvrdzujúci email spolu s pozvánkou. Pozvánka slúži ako účtovný doklad.
Materiál posielame 1 deň pred konaním seminára. Po skončení seminára Vám príde podľa pokynov email: Pokyny na spustenie ZÁZNAMU z online seminára.
V cene seminára je zahrnuté: záznam (podľa pokynov), honorár lektora, občerstvenie (voda, káva, čaj), materiál v elektronickej podobe (pokiaľ lektor poskytne) a režijné náklady.
Poplatok vraciame iba v prípade zrušenia seminára. Vyhradzujeme si právo na zmenu termínu, miesta konania resp. zrušenie seminára z organizačných dôvodov.
V zmysle ochrany autorských práv a ochrany osobnosti nie je možné zo seminára realizovať obrazové a zvukové záznamy.
Poplatok za seminár nie je možné uhrádzať v hotovosti.
Účastnícky poplatok za seminár prosíme uhradiť OBRATOM, najneskôr 2 dni pred konaním seminára prevodom na účet ZO - RVC Nitra (IBAN, VS, ŠS nájdete v pozvánke).
Združenie obcí - regionálne vzdelávacie centrum samosprávy v Nitre nie je platiteľom DPH t.j. nie je povinná vystavovať daňový doklad - faktúru. Uvedená pozvánka je dokladom o úhrade účastníckeho poplatku a má platnosť faktúry. Pozvánka spĺňa všetky náležitosti účtovného dokladu podľa § 10 ods. 1 zákona č. 431/2002 Z.z. o účtovníctve v z.n.p..
budova MEDIAHAUS, Fraňa Mojtu 18, veľká zasadačka na 1. posch., 949 01 Nitra
Ing. Erika Kusyová