Fraňa Mojtu 18 (budova MEDIAHAUS, 1. poschodie), Nitra

Dnes je: 12.01.2025

PREZENČNÁ FORMA:
Vnútorné predpisy pre oblasť vedenia účtovníctva, ich spracovania a aplikácia v praxi

Začiatok seminára27.03.2025 - 09:00
(Štvrtok )
Koniec seminára27.03.2025 - 13:30
(Štvrtok )
Začiatok prezentácie 27.03.2025 - 08:00
(Štvrtok)
Koniec nahlasovania25.03.2025 - 23:59
(Utorok )
Poplatok člen ZO - RVC Nitra 0 € / osoba
Poplatok nečlen42 € / osoba
Voľné miesta 32
Typ seminára
  • veľký PREZENČNÝ seminár

Cieľová skupina

OcÚ / MsÚ , Inštitúcia , Škola

Obsah
  • seminár začína PRESNE o 9:00 h. preto prosíme o dochviľnosť, nakoľko sa seminár súbežne vysiela aj ONLINE

  • minimálny počet účastníkov na uskutočnenie seminára prezenčnou formou je 15 osôb

  • v prípade, že sa nenazbiera dostatočný počet účastníkov, seminár prezenčnou formou bude zrušený z organizačných dôvodov a účastníci z prezenčnej formy budú presunutí na ONLINE formu. Informáciu o prípadnom zrušení a presunutí dostanú účastníci emailom min. 1 deň pred konaním seminára

  • prosíme účastníkov, aby nás v prípade Vašej neúčasti na prezenčnej forme minimálne 1 deň vopred telefonicky / emailom informovali. Odhlásenie zo seminára elektronickou formou je možné len do uzavretia prihlasovania. seminár sa súbežne vysiela aj ONLINE

Otázky na seminár (lektora)
  • otázky je potrebné posielať VOPRED cez FORMULÁR NA OTÁZKY (doplníme neskôr) kliknite na názov formulára). Formulár cez tento LINK sa uzatvára 2 dni pred konaním seminára; 

  • účastníci seminára prezenčnou formou sa môžu pýtať aj počas samotného výkladu lektora;

  • na záver seminára bude lektor odpovedať na otázky poslané ONLINE.

Pokyny na ZÁZNAM z online seminára

Od nasledujúceho dňa po skončení online seminára bude AUTENTICKÝ ZÁZNAM k dispozícií 7 dní v termíne zobrazenia záznamu, čo je 28 kalendárnych dníUvedených 7 dní Vám začne plynúť až od Vášho prvého spustenia (udelenia súhlasu na stránke). Je na Vás, kedy si záznam spustíte po dobu 28 dní a vytvoríte si tak prístup. Posledným dňom od konania online seminára t.j. 28. dňom o polnoci sa záznam zneprístupní bez ohľadu na to, kedy si vytvoríte prvý prístup.

DÔLEŽITÉ PRE VÁS JE:

  • Rozhodnúť sa na ktorom PC si chcete záznam pozrieť.

  • Záznam si môžete pretočiť / pozastaviť / opakovane spustiť po celú dobu sprístupnenia z rovnakého PC a prehliadača, v ktorom udelíte súhlas so spustením.

  • Záznam nie je možné spustiť na 2 rôznych PC / prehliadačoch.

  • Záznam nie je možné uložiť do PC.

Program

Vnútorný predpis pre vnútorný obeh účtovných dokladov

  1. Účtovný doklad, účtovný záznam
  2. Transformácia účtovného záznamu
  3. Oprava účtovného záznamu
  4. Preskúmanie účtovných dokladov
  5. Vlastný obeh účtovných dokladov – nastavenie pravidiel transformácie účtovného záznamu
  6. Uchovávanie a ochrana účtovnej dokumentácie – nastavenie spôsobu uchovávania účtovnej dokumentácie
  7. Prílohy k vnútornému predpisu

Vnútorný predpis pre vedenie účtovníctva

  1. Spôsob vedenia účtovníctva
  2. Účtový rozvrh, analytická evidencia
  3. Zoznam účtovných kníh, číselných znakov, symbolov a skratiek
  4. Spôsoby oceňovania
  5. Účtovanie zásob
  6. Osobitosti účtovania (napr. významné sumy, časové rozlíšenie, COFOG ....)
  7. Spracovanie účtovnej závierky
  8. Prílohy k vnútornému predpisu

Vnútorný predpis pre evidovanie, odpisovanie a účtovanie majetku

  1. Rozdelenie majetku na krátkodobý a dlhodobý majetok
  2. Oceňovanie majetku
  3. Obstaranie majetku  
  4. Evidencia dlhodobého majetku a majetku, ktorý je vedený na podsúvahových účtoch
  5. Nastavenie odpisovania dlhodobého majetku

Vzájomné prepojenie údajov medzi jednotlivými vnútornými predpismi a uvedenie údajov z vnútorných predpisov v textových poznámkach k IUZ.

Doplňujúce informácie

Po prihlásení na seminár Vám príde potvrdzujúci email spolu s pozvánkou. Pozvánka slúži ako účtovný doklad.

Materiál posielame 1 deň pred konaním seminára. Po skončení seminára Vám príde podľa pokynov email: Pokyny na spustenie ZÁZNAMU z online seminára.

V cene seminára je zahrnuté: záznam (podľa pokynov), honorár lektora, občerstvenie (voda, káva, čaj), materiál v elektronickej podobe (pokiaľ lektor poskytne) a režijné náklady.

Poplatok vraciame iba v prípade zrušenia seminára. Vyhradzujeme si právo na zmenu termínu, miesta konania resp. zrušenie seminára z organizačných dôvodov.

V zmysle ochrany autorských práv a ochrany osobnosti nie je možné zo seminára realizovať obrazové a zvukové záznamy.

Poplatok za seminár nie je možné uhrádzať v hotovosti.

Účastnícky poplatok za seminár prosíme uhradiť OBRATOM, najneskôr 2 dni pred konaním seminára prevodom na účet ZO - RVC Nitra (IBAN, VS, ŠS nájdete v pozvánke).

Združenie obcí - regionálne vzdelávacie centrum samosprávy v Nitre nie je platiteľom DPH t.j. nie je povinná vystavovať daňový doklad - faktúru. Uvedená pozvánka je dokladom o úhrade účastníckeho poplatku a má platnosť faktúry. Pozvánka spĺňa všetky náležitosti účtovného dokladu podľa § 10 ods. 1 zákona č. 431/2002 Z.z. o účtovníctve v z.n.p..

Miesto konania

budova MEDIAHAUS, Fraňa Mojtu 18, veľká zasadačka na 1. posch., 949 01 Nitra

Prednášajúci

Ing. Mária Kasmanová

Partner:

AVS Logo
Logo Osobnyudaj.sk