Seminár sa koná v spolupráci s RVC Rovinka, Senica, Trenčín a Trnava
OcÚ / MsÚ , Inštitúcia , Škola
zamestnanci obcí/miest/VÚC
zamestnanci rozpočtových a príspevkových organizácií zriadených obcou a VÚC.
minimálny počet účastníkov na uskutočnenie seminára prezenčnou formou je 30 osôb
v prípade, že sa nenazbiera dostatočný počet účastníkov, seminár prezenčnou formou bude zrušený z organizačných dôvodov a účastníci z prezenčnej formy budú presunutí na ONLINE formu. Informáciu o prípadnom zrušení a presunutí dostanú účastníci emailom min. 1 deň pred konaním seminára
prosíme účastníkov, aby nás v prípade Vašej neúčasti na prezenčnej forme minimálne 1 deň vopred telefonicky / emailom informovali. Odhlásenie zo seminára elektronickou formou je možné len do uzavretia prihlasovania.
otázky je potrebné posielať VOPRED cezFORMULÁR NA OTÁZKY 27.9.2022 (kliknite na názov formulára). Formulár cez tento LINK sa uzatvára 2 dni pred konaním seminára;
účastníci seminára sa môžu pýtať aj počas samotného výkladu lektora;
na záver seminára, bude lektor odpovedať na otázky poslané ONLINE.
Prihlásený účastník na prezenčnú formu získava aj AUTENTICKÝ ZÁZNAM z ONLINE seminára, ktorý bude sprístupnený od nasledujúceho dňa po dobu 7 dní (vrátane víkendu). Záznam z ONLINE seminára dostane každá prihlásená osoba na seminár, ktorá sa fyzicky zúčastní prezenčnej formy. Pri neúčasti na prezenčnom seminári Vám záznam nebude poslaný.
Po skončení seminára (max. do 1 h.) bude prihlásenému účastníkovi na seminár automaticky poslaný nový email s názvom: Pokyny na spustenie ZÁZNAMU z online seminára. Bude obsahovať LINK na spustenie záznamu.
DÔLEŽITÉ PRE VÁS JE:
Rozhodnúť sa na ktorom PC si chcete záznam pozrieť.
Záznam si môžete pretočiť / pozastaviť / opakovane spustiť po celú dobu sprístupnenia z rovnakého PC a prehliadača, v ktorom udelíte súhlas so spustením.
Záznam nie je možné spustiť na 2 rôznych PC / prehliadačoch.
Záznam nie je možné uložiť do PC.
Zákon o účtovníctve
Proces inventarizácie - príkaz k vykonaniu inventarizácie, vyhlásenie hmotne zodpovednej osoby, inventarizačné komisie ...
Náležitosti inventúrneho súpisu podľa zákona o účtovníctve - elektronický účtovný záznam
Náležitosti inventarizačného zápisu podľa zákona o účtovníctve - elektronický účtovný záznam
Inventarizácia jednotlivých účtov majetku - vzorové elektronické spracovanie
Inventarizácia jednotlivých účtov záväzkov - vzorové elektronické spracovanie
Inventarizačné rozdiely a ich účtovanie
Odpovede na otázky
Materiál: vzory inventúrnych súpisov a inventarizačných zápisov, VP pre vykonanie inventarizácia
Po prihlásení na seminár Vám príde potvrdzujúci email spolu s pozvánkou.
Materiál pre účastníkov posielame emailom 1 deň pred konaním seminára. Pokiaľ sa jedná o online seminár, posielame emailom aj pokyny na spustenie online seminára. Po skončení seminára Vám príde podľa pokynov email: Pokyny na spustenie ZÁZNAMU z online seminára (ak je súčasťou seminára)
V cene seminára je zahrnuté: záznam (podľa pokynov), honorár lektora, materiál v elektronickej podobe (pokiaľ lektor poskytne) a režijné náklady.
Poplatok vraciame iba v prípade zrušenia seminára. Vyhradzujeme si právo na zmenu termínu, miesta konania resp. zrušenie seminára z organizačných dôvodov.
V zmysle ochrany autorských práv a ochrany osobnosti nie je možné zo seminára realizovať obrazové a zvukové záznamy.
Poplatok za seminár nie je možné uhrádzať v hotovosti.
Účastnícky poplatok za seminár prosíme uhradiť OBRATOM, najneskôr 2 dni pred konaním seminára prevodom na účet ZO - RVC Nitra (IBAN, VS, ŠS nájdete v pozvánke).
Združenie obcí - regionálne vzdelávacie centrum samosprávy v Nitre nie je platiteľom DPH t.j. nie je povinná vystavovať daňový doklad - faktúru. Uvedená pozvánka je dokladom o úhrade účastníckeho poplatku a má platnosť faktúry. Pozvánka spĺňa všetky náležitosti účtovného dokladu podľa § 10 ods. 1 zákona č. 431/2002 Z.z. o účtovníctve v z.n.p..
budova MEDIAHAUS, Fraňa Mojtu 18, veľká zasadačka na 1. posch., 949 01 Nitra
Ing. Terézia Urbanová